Vijverhulpwinkel: alles voor de vijver, veilig en vertrouwd!

Vijverhulpwinkel heeft zich aangesloten bij het inititatief 'Geen Gedoe Garantie' van de Consumentenbond. Dit houdt het volgende in:
 

  1. Wij houden ons aan de garantiewetgeving.
  2. Wij informeren consumenten glashelder en duidelijk zichtbaar over hun rechten.
  3. Wij handelen klachten en problemen zo snel mogelijk en naar behoren af, met zo min mogelijk gedoe voor de consument.
  4. Wij zijn als verkoper het eerste aanspreekpunt bij problemen met het product. Als wij zelf garantie aanbieden, maken wij begrijpelijk duidelijk op welke punten deze verder gaat dan de wet.
  5. Als de consument (ook) fabrieksgarantie heeft, leggen we uit dat de consument mag kiezen om daarvan gebruik te maken of de klacht door ons te laten afhandelen. Als wij voorstellen om de fabrikant in te schakelen, kiest de consument of hij daarmee akkoord gaat.
  6. Ook nadat de garantieperiode verlopen is, nemen wij onze wettelijke verantwoordelijkheid als de consument bij ons aanklopt met een ondeugdelijk product.
Voor Vijverhulpwinkel niets nieuws, dit doen wij namelijk al jaren zo!

We zijn desondanks blij met dit initiatief van de Consumentenbond, dat goede webwinkels de kans geeft zich te onderscheiden.
 
De inschrijving van Vijverhulp bij de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond kun je hier nakijken.
 

    20-02-2018 00:00